Η «αναμέτρηση» είναι
άχαρη, μια και το αποτέλεσμα είναι προκαταβολικά γνωστό. Μόνο αφελείς ή
εθελοτυφλούντες θα ήταν δυνατό να ισχυριστούν ότι υπάρχουν έστω και περιθώρια
σύγκρισης ενός καλού βρετανικού τριτοβάθμιου ιδρύματος και ενός ελληνικού -
ακόμη και αν πρόκειται για το εκπαιδευτικά επαρκέστατο Πολυτεχνείο. Και είναι απλούστατο γιατί.
Ενα καλό βρετανικό πανεπιστήμιο έχει ως αποκλειστικό μέλημά
του τον φοιτητή - να του προσφέρει την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση, υπό τις
καλύτερες δυνατές συνθήκες, και μέσα στο καλύτερο δυνατό περιβάλλον. Πρυτανικές
αρχές, καθηγητές και διο... περισσότερα »